(Χριτς χριτς χριτς..) Οκ φολκς επειδή πολύ μου την έχουν σπάσει οι μαλακίες που μου λέτε στο fb περί χριστουγεννιάτικου πνεύματος και ότι τα μισώ όλα και μπλα μπλα μπλα (Χριτς χριτς χριτς) οι παρακάτω λόγοι είναι όλοι δικοί σας! =D
. Τα κωλοτράπεζα Φυσικά εννοώ τα τραπέζια που λαμβάνουν χώρα κυρίως κάθε χριστούγεννα,παραμονή πρωτοχρονιάς και πρωτοχρονιά. Άκυροι συγγενείς που παίζει να μην έχεις δει ποτέ ξανά στη ζωή σου (Χριτς χριτς χριτς) έρχονται για να σου ευχηθούν χρόνια πολλά ενώ παίζει να μην θυμούνται καν ποιός είσαι!Γιατί το άλλο; "Μωρέ πώς μεγάλωσες εσυ;" "ΡΕ ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΟΣ;". Δηλαδή είναι εξωφρενικό! Να βλέπεις κάτι γιαγιάδες που ζουν απλά επειδή ο χάρος τις έχει ξεχάσει να σου λένε τέτοιες πίπες. Ακόμη και αν δεν έχεις αλλάξει καθόλου,θα σου πουν ότι άλλαξες.Ακόμα και αν πάχυνες,θα σου πουν οτι αδυνάτισες.Κι άλλα τέτοια.Γιατί η άλλη πούτσα; ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΣΠΙΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΜΩΡΟ! (Χριτς χριτς χριτς) Τι γαμάτο που είναι να τρως με υποβόσκουσα βοή "ΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ" και μετά να γεμίζουν σάλια το τραπέζι....ΑΑΑΑΑΑΑΑΡΓΚ!!!!Προχθές ξύπνησα γαμάτα επειδή είδα ένα uber όνειρο.Ξέρετε τι; Εφτά νεκρά μωρά μέσα σε εφτά κάδους. Σήμερα όμως ξύπνησα πιο γαμάτα (Χριτς χριτς χριτς) επειδή είδα ένα ακόμα πιο uber όνειρο.Ένα νεκρό μωρό μέσα σε εφτά κάδους! Το πιάσατε;Δεν πειράζει..
. Οι φιλανθρωπίες Οκ αυτό είναι κάπως σοβαρό. (Χριτς χριτς χριτς) Xιλιάδες οικογένειες που παίζει να έχουν κατακλέψει όλον τον περασμένο καιρό συγκινούνται από αισθήματα φιλανθρωπίας και δωρίζουν "συμβολικά ποσά" σε οργανώσεις όπως το Χαμόγελο του παιδιού και το Κάνε μια ευχή. Μάγκες,ξεχνάτε κάτι. Όταν επί 11 μήνες κλέβετε,ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΔΥΝΑΤΟ να σας αγαπήσει ο καλός θεούλης για το δεκάευρο που σκάσατε σε μία οργάνωση για κωλόπαιδα που αμφιβάλλω άμα τα μισά από τα λίγα που δώσατε πάνε εκεί. (Χριτς χριτς χριτς) Νιώστε: ΟΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ! Άμα κάνατε μια ζωή χωρίς να πειράζετε κανένα και όντως λυπάστε τα παιδιά,τότε ΟΚ. Αλλά άμα έχετε κάνει του πούστη τις μαλακίες τον υπόλοιπο χρόνο και τον Δεκέμβρη θυμάστε τα ορφανά και τα γκάου-πιουπιουτσαφτσουφ τότε είστε πιο γκαου-πιουτσαφτσουφ.
. Η κίνηση Απλά FUCKING αφόρητη. Όπου και να κοιτάξεις βλέπεις ανθρώπους!ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!Δεν έχω αγοραφοβία ή κάτι τέτοιο.(Χριτς χριτς χριτς) Απλά,ρε φίλε μου τη σπάει να πηγαίνω να ρωτήσω για το πώς δουλεύει μία λειτουργία του Android στο Πλάισιο (ενός λεπτού δουλειά) και να έχω την χοντρή από μπροστά μου να αγκομαχάει,να έχει πάρει 40 τηλέφωνα τις φιλενάδες της η δεν ξέρω κι εγώ ποιόν,ενώ έχει 40 σακούλες ψώνια. Όλα αυτά φυσικά,μετά της ευχάριστης ευωδιάς της.Οι υπάλληλοι,φυσικά,τρώνε τυρόπιτες πάνω στους πάγκους,στα αρχίδια τους άμα εσύ περιμένεις 2 ώρες στην ουρά,αυτοί είναι πιο αργοί κι από τον θάνατο "ΚΙ ΑΝ Σ ΑΡΕΣΕΙ!".ΨΟΦΟΣ ΡΕ!(Χριιιιιιιιιιιιιιιιιτς)
. Τα κάλαντα Ελάτε τώρα.Δεν έχετε σκεφτεί ποτέ σας παιδάκια στο φούρνο 8 η ώρα το πρωί; Εγώ όποτε σκέφτομαι παιδάκια να λένε κάλαντα το μυαλό μου πάει στη λέξη "ΦΑΙ!" Ή θα σε ξυπνήσουν 8 η ώρα ή δε θα σε ξυπνήσουν 8 η ώρα επειδή δεν έχεις γυρίσει ακόμα σπίτι από την χθεσινοβραδυνή έξοδο.Αλλά όοοοοοοοχι....δεν κατάλαβες! Το μαρτύριό σου δεν τελείωσε εδώ! Τα μικρά κινούμενα nuggets έρχονται μέχρι το απόγευμα και σου πρήζουν τα αρχίδια! Σου χτυπάνε το γαμωκούδουνο ενώ γαμάς Noobs στη Dota και σου λένε το κλασσικό "ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ;"(Στα αρχίδια μας αν δεν θες,εμείς θα στα πούμε). Από τις δύο παρέες μαλακισμένων που τόλμησαν να έρθουν σπίτι μου η μία αρκέστηκε στο brutalϊστικο "ΟΧΙ!!!" που άκουσε (Να είναι καλά η Φίλο που με έμαθε να τα κάνω) και έσπασε τρέχοντας.(Χριτς χριτς χριτς)Παίζει να λένε τώρα ότι στο σπίτι μου μένει ο στοιχειωμένος δράκουλας με τα εφτά παπάρια. Τη γαμάτη τάπα την έφαγε η άλλη παρέα. Δεν πτοήθηκαν από την άρνησή μου και ανέβηκαν πάνω. "Καλήν εσπέραν άρχοντες και αν είναι ο ορισμός σας.." κλπ κλπ κλπ. Ε,βρήκα ένα παλιό αγγούρι στο ψυγείο μου και όπως ήταν τους το έδωσα. "Σε καλή μεριά παιδιά!"..Νταξ,το βρίσιμο που έφαγα δεν περιγράφεται. Αλλά υγεία,μωρέ,άμα γαμάς πολύ αυτά παθαίνεις...
. Οι μπλέ φωσφοριζέ μαλακίες WTF????? Καινούργια μόδα είναι πάλι αυτή; Όλη η γαμημένη πλατεία είναι γεμάτη με άκυρους που πετάνε κάτι μπλε λυχνίες με φτερά,με τη βοήθεια ενός λάστιχου. ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!ΤΙ ΤΑ ΓΑΜΩ-ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙΣ; Χθες,τη μία ώρα που άραξα πλατεία,2 φορές παραλίγο να φάω αυτή την πούτσα στο κεφάλι! Θες να κάνεις τη μαλακία σου; ΟΚ,κάνε τη. Αλλά οι άλλοι τι σου φταίνε; (Χριτς χριτς χριτς..) Ειλικρινά,δεν θες να ξέρεις τι θα σου συνέβαινε άμα μου έκανες καμιά μαλακία με αυτό το πράγμα.
. Οι κάγκουρες ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΓΚΑΣ;Ε;Ε;ΕΕΕΕΕΕΕΕ;ΚΑΝΕΙΣ;Ε ΤΟΤΕ ΚΟΨΕ ΜΗ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΤΗ ΜΟΥΡΗ Α-ΛΑ-Justin Bieber.Μαζεύονται γύρω από το παγοδρόμιο με το κλασσικό στυλάκι "Γαμώ και δέρνω".(Χριτς χριτς χριτς) Ορισμένοι μπαίνουν και στο παγοδρόμιο και φωνάζουν σαν ζώα,ενώ είναι τόσο FUCKING γιωτόμπαλα που δεν μπορούν να ισορροπίσουν. Αλλά,νταξ κλαιν,εμένα δεν με νοιάζει. Αυτό που με νοιάζει είναι που το τυπικό 14χρονο με την καγκουρίνα από δίπλα που έχει σηκώσει το string πάνω από το παντελόνι σε σκουντάει και σου λέει "Τι με κοιτάς; Όμορφος είμαι;" "Όχι ρε φίλε αλλά ο κώλος της γκόμενάς σου κάτι λέει" (Γειά σου ρε Σηφάκη!) "ΤΙ ΜΟΥ'ΠΕΣ ΡΕ; ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΡΕ!!!!ΘΑ ΒΑΡΑΝΕ ΚΑΙ ΠΑΛΑΜΑΚΙΑ ΟΣΟ ΜΕ ΓΑΜΑΣ ΣΤΟ ΞΥΛΙΚΙ!!!" Ξεφουσκώστε λίγο ρε!Γιορτές έχουμε! (Λέω εγώ τώρα..). Και μην μπαίνετε εκεί που δεν σας παίρνει και μετά ψάχνετε για παρέα! Ότι και να γίνει ένας μεταλλάς έχει αβαντάζ απέναντι σε ένα κάγκουρα.(Χριτς χριτς χριτς) Είναι το νεύρο,είναι, πολλές φορές η παραπάνω μυική δύναμη,είναι το ότι ακόμαι και να τον σκοτώσεις δεν θα σταματήσει να βαράει,είναι πολλά.Πάρτε το χαμπάρι και σταματήστε να μας ζαλίζετε τα αρχίδια.ΤΙ είπες; Ξέρεις καράτε; Μπράβο. Now you shall be awarded with an annon badge of epic lameness!
Τεσπα,τέλος το κράξιμο για σήμερα. Ας μην ξεχνάμε,άλλωστε πως οι γιορτές έχουν και τα καλά τους. Δώρα (μουαχαχαχαχαχα^^) και φυσικά 17 μέρες να ΞΥΝΕΙΣ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΟΥ! =D (Χριτς χριτς χριτς). Καλές γιορτές,warriors.
Φιλάκια στα μούτρα!
xxLampard xx
xa0x00a lampard gamiese >D
ΑπάντησηΔιαγραφή