Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Γιατί;

Είναι πολλά ερωτήματα που  θα βασανίζουν το μυαλό μας όσο τρώμε,γαμάμε,διαβάζουμε Παπαδιαμάντη,χέζουμε κλπ.. And you're glad I'm here να διατυπώσω μερικά από αυτά!

. Οι λουκουμάδες έχουν τρύπες; Οκ ψηλούλη. Πληρώνω 1 ευρώ για ψωμί και παίρνω ψωμί. Πληρώνω 1.30 για σοκολάτα και παίρνω σοκολάτα. Πληρώνω 5 ευρώ για 12 καπότες,παίρνω 12 καπότες. Εσύ τώρα τι είσαι;Μάγκας; Πληρώνω 1 ευρώ για να πάρω λουκουμά και τι παίρνω; Μία τρύπα με λουκουμά γύρω-γύρω. ΨΟΦΑ!

. Τα παλούκια κεφάλαια μπαίνουν πάντα στην αρχή της χρονιάς; Αυτό το φαινόμενο το ζουμε ειδικά οι τεχνολογικοί.Μέχρι το Νοέμβριο μας είχαν γαμήσει με μαλακίες περί διανυσμάτων με φλεγόμενα παπάρια και αριθμό ηλεκτρονίων στο μουνί της γκόμενας και άλλα τέτοια.Φυσικά,ανάθεμα και καταλάβαμε τίποτα.Είχαμε προσαρμογές,είχαμε του πούστη τη διάθεση επειδή ξανάρχισε το σχολείο,είχαμε και τα παλούκια. Αλλά who cares? Αφού βγάλατε,λαμόγια,την ύλη δεν σας νοιάζει τίποτα. Ούτε αν είχαμε φτάσει σε σημείο να μας λέει η γκόμενα προστυχόλογα κι εμείς να της λέμε " Ίσον με πόσο;" μηχανικά.Πάλι καλά που από δω και πέρα το πρόγραμμα περιλαμβάνει ξύσιμο,ξύσιμο και πάλι ξύσιμο.

Υπάρχουν μαλάκες σαν κι ΑΥΤΟΝ^;
Καταλαβαίνω κάθε είδους νοητική καθυστέρηση. Καταλαβαίνω επίσης ότι όταν σε βαράει ακόμα και ο τελευταίος geek στο σχολείο σου,οι καθηγητές σου είναι προκατειλημμένοι μαζί σου εξ'αιτίας της φάτσας σου,γυρνάς σπίτι και βλέπεις τη μάνα σου να γαμιέται doggy style με το σκύλο σου,πιθανόν να έχεις κάποια ψυχολογικά προβλήματα και να θες να τα μοιραστείς.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΑ VIEWS. Δηλαδή, ΟΚ, υπάρχουν 5-10 άτομα στον πλανήτη που είναι πιο ξεφτιλισμένα από αυτόν και τον έχουν κάνει θεό τους. Αλλά τα υπόλοιπα 134.000; Τι διάολο; Θα'χει κάνει πολλά accounts και θα κάνει ένα view από το καθένα.Δεν εξηγείται αλλιώς.

. Οι ταινίες δράσης να είναι τόσο ξενέρωτες; Ωράια.. Είναι λοιπόν ένας πενηντάρης με άσπρα μαλλιά και μπεντενομούσκουλα που δούλευε στο FBI και πήρε σύνταξη,ζει ευτυχισμένος με τη γυναίκα του και τα δύο παιδιά του. Είναι όμως και ένας ψυχάκιας ανταγωνιστής του που πάντα τον ζήλευε,μπουκάρει στο σπίτι του,του πηδάει τη γυναίκα,τη σκοτώνει,σκοτώνει το ένα του παιδί και παίρνει όμηρο το άλλο. Μετά,παίρνει από τον μπουφέ τα cookies με σοκολάτα και φεύγει. Η όλη υπόθεση εκτυλίσσεται γύρω από την προσπάθεια του πρωταγωνιστή να πάρει πίσω το παιδί του και τα cookies. Θα τον δούμε να πηγαίνει σε κακόφημα μπαρ,να μιλάει με σκληρό ύφος σε πουτάνες, να γαμάει την τύπισσα που τον βοήθησε να βρεί πού μένει ο άλλος τυπάς (Σε 'φαγε το πένθος ψηλούληηηηη!!!),να δέχεται τηλεφωνήματα-παγίδες και να του στήνουν ενέδρες τα τσιράκια του αντιπάλου σε απόμερους σταθμούς λεωφορείου,όπου φυσικά αυτός επιβίωνε,γαμώντας τους όλους με το Terminator στυλ του και πάντα με ένα τραυματισμό στο μπράτσο(που περιέθαλπτε η κοπέλα που ανέφερα πριν ενώ αυτός έκανε ηδονικά βογγητά). Όταν λοιπόν έφτανε η στιγμή να αντιμετωπίσει τον αντίπαλο,αυτός του έκανε διάφορα παιχνιδάκια που μας έκαναν να τον μισούμε ακόμα περισσότερο και να δαγκώνουμε το μαξιλάρι από οργή ,λέγοντας "ΨΟΦΑΑΑΑΑΑ ΡΕ ΠΑΛΙΟΚΑΡΙΟΛΗ!!!". Για να φτάσουμε στο τέλος,όπου,μετά από μία βαρβάτη μάχη, ο δικός μας παίρνει πίσω το παιδί του και όσα cookies απέμειναν. ΑΛΛΑ!!!!!!! ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ!!!!ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ;;;;; Τα περισσότερα έργα τελειώνουν είτε με τον κακό να καίγεται ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ  ΓΑΜΩ ΓΑΜΩ ή με ένα απλό πυροβολισμό Η ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΠΙΠΛΗΞΗ! ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑΤΕ!Ο ΚΑΚΟΣ ΔΕΝ ΨΟΦΑΕΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ! ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΣΟΥ ,ΡΕ ΠΑΠΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΝΑ ΠΑΤΑΣ ΤΗ ΜΟΥΡΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΣΟΥ,ΝΑ ΤΟΥ ΣΠΑΣ ΤΗ ΜΥΤΗ,ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΠΑΤΑΣ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΑΝΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ! ΚΙ ΕΣΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ "ΕΞΥΠΝΗ" ΕΠΙΠΛΗΞΗ;;Και δεν με νοιάζει για το μπάσταρδο που πήρες πίσω!Ας το σκότωνε ο άλλος,ας έτρωγε και τα cookies,αλλά εμείς να βλέπαμε λίγο γαμημένο ΞΥΛΙΚΙ! ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ!ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΣΟΥ!ΝΙΩΣΕ!Άμα έρθω και σου γαμήσω τη γυναίκα,δηλαδή,παίζει να μην μου πεις και τίποτα.... Ο άλλος σου έκανε τόσα και εσύ απλά του την είπες....ΓΑΜΩ ΤΟ Hollywood KAI TIΣ ΝΕΡΟΒΡΑΣΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΤΟΥ!

. Δεν έχουμε βγει ακόμα στον δρόμο να πανηγυρίζουμε που έρχονται οι ΜΑΙDEN?????? NAIII ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ!!!ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!!ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!!ΕΕΕΕΕΕΕΡΧΟΟΟΟΟΟΝΤΑΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!! 


xxLampardxx

Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Why Christmas Suck

(Χριτς χριτς χριτς..) Οκ φολκς επειδή πολύ μου την έχουν σπάσει οι μαλακίες που μου λέτε στο fb περί χριστουγεννιάτικου πνεύματος και ότι τα μισώ όλα και μπλα μπλα μπλα (Χριτς χριτς χριτς) οι παρακάτω λόγοι είναι όλοι δικοί σας! =D

. Τα κωλοτράπεζα Φυσικά εννοώ τα τραπέζια που λαμβάνουν χώρα κυρίως κάθε χριστούγεννα,παραμονή πρωτοχρονιάς και πρωτοχρονιά. Άκυροι συγγενείς που παίζει να μην έχεις δει ποτέ ξανά στη ζωή σου (Χριτς χριτς χριτς) έρχονται για να σου ευχηθούν χρόνια πολλά ενώ παίζει να μην θυμούνται καν ποιός είσαι!Γιατί το άλλο; "Μωρέ πώς μεγάλωσες εσυ;" "ΡΕ ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΟΣ;". Δηλαδή είναι εξωφρενικό! Να βλέπεις κάτι γιαγιάδες που ζουν απλά επειδή ο χάρος τις έχει ξεχάσει να σου λένε τέτοιες πίπες. Ακόμη και αν δεν έχεις αλλάξει καθόλου,θα σου πουν ότι άλλαξες.Ακόμα και αν πάχυνες,θα σου πουν οτι αδυνάτισες.Κι άλλα τέτοια.Γιατί η άλλη πούτσα; ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΣΠΙΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΜΩΡΟ! (Χριτς χριτς χριτς)  Τι γαμάτο που είναι να τρως με υποβόσκουσα βοή "ΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ" και μετά να γεμίζουν σάλια το τραπέζι....ΑΑΑΑΑΑΑΑΡΓΚ!!!!Προχθές ξύπνησα γαμάτα επειδή είδα ένα uber όνειρο.Ξέρετε τι; Εφτά νεκρά μωρά μέσα σε εφτά κάδους. Σήμερα όμως ξύπνησα πιο γαμάτα (Χριτς χριτς χριτς) επειδή είδα ένα ακόμα πιο uber όνειρο.Ένα νεκρό μωρό μέσα σε εφτά κάδους! Το πιάσατε;Δεν πειράζει..

Οι φιλανθρωπίες  Οκ αυτό είναι κάπως σοβαρό. (Χριτς χριτς χριτς) Xιλιάδες οικογένειες που παίζει να έχουν κατακλέψει όλον τον περασμένο καιρό συγκινούνται από αισθήματα φιλανθρωπίας και δωρίζουν "συμβολικά ποσά" σε οργανώσεις όπως το Χαμόγελο του παιδιού και το Κάνε μια ευχή. Μάγκες,ξεχνάτε κάτι. Όταν επί 11 μήνες κλέβετε,ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΔΥΝΑΤΟ να σας αγαπήσει ο καλός θεούλης για το δεκάευρο που σκάσατε σε μία οργάνωση για κωλόπαιδα που αμφιβάλλω άμα τα μισά από τα λίγα που δώσατε πάνε εκεί. (Χριτς χριτς χριτς) Νιώστε: ΟΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ! Άμα κάνατε μια ζωή χωρίς να πειράζετε κανένα και όντως λυπάστε τα παιδιά,τότε ΟΚ. Αλλά άμα έχετε κάνει του πούστη τις μαλακίες τον υπόλοιπο χρόνο και τον Δεκέμβρη θυμάστε τα ορφανά και τα γκάου-πιουπιουτσαφτσουφ τότε είστε πιο γκαου-πιουτσαφτσουφ.

. Η κίνηση Απλά FUCKING αφόρητη. Όπου και να κοιτάξεις βλέπεις ανθρώπους!ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!Δεν έχω αγοραφοβία ή κάτι τέτοιο.(Χριτς χριτς χριτς) Απλά,ρε φίλε μου τη σπάει να πηγαίνω να ρωτήσω για το πώς δουλεύει μία λειτουργία του Android στο Πλάισιο (ενός λεπτού δουλειά) και να έχω την χοντρή από μπροστά μου να αγκομαχάει,να έχει πάρει 40 τηλέφωνα τις φιλενάδες της η δεν ξέρω κι εγώ ποιόν,ενώ έχει 40 σακούλες ψώνια.  Όλα αυτά φυσικά,μετά της ευχάριστης ευωδιάς της.Οι υπάλληλοι,φυσικά,τρώνε τυρόπιτες πάνω στους πάγκους,στα αρχίδια τους άμα εσύ περιμένεις 2 ώρες στην ουρά,αυτοί είναι πιο αργοί κι από τον θάνατο "ΚΙ ΑΝ Σ ΑΡΕΣΕΙ!".ΨΟΦΟΣ ΡΕ!(Χριιιιιιιιιιιιιιιιιτς)


. Τα κάλαντα Ελάτε τώρα.Δεν έχετε σκεφτεί ποτέ σας παιδάκια στο φούρνο 8 η ώρα το πρωί; Εγώ όποτε σκέφτομαι παιδάκια να λένε κάλαντα το μυαλό μου πάει στη λέξη "ΦΑΙ!" Ή θα σε ξυπνήσουν 8 η ώρα ή δε θα σε ξυπνήσουν 8 η ώρα επειδή δεν έχεις γυρίσει ακόμα σπίτι από την χθεσινοβραδυνή έξοδο.Αλλά όοοοοοοοχι....δεν κατάλαβες! Το μαρτύριό σου δεν τελείωσε εδώ! Τα μικρά κινούμενα nuggets έρχονται μέχρι το απόγευμα και σου πρήζουν τα αρχίδια! Σου χτυπάνε το γαμωκούδουνο ενώ γαμάς Noobs στη Dota και σου λένε το κλασσικό "ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ;"(Στα αρχίδια μας αν δεν θες,εμείς θα στα πούμε). Από τις δύο παρέες μαλακισμένων που τόλμησαν να έρθουν σπίτι μου η μία αρκέστηκε στο brutalϊστικο "ΟΧΙ!!!" που άκουσε (Να είναι καλά η Φίλο που με έμαθε να τα κάνω) και έσπασε τρέχοντας.(Χριτς χριτς χριτς)Παίζει να λένε τώρα ότι στο σπίτι μου μένει ο στοιχειωμένος δράκουλας με τα εφτά παπάρια. Τη γαμάτη τάπα την έφαγε η άλλη παρέα. Δεν πτοήθηκαν από την άρνησή μου και ανέβηκαν πάνω. "Καλήν εσπέραν άρχοντες και αν είναι ο ορισμός σας.." κλπ κλπ κλπ. Ε,βρήκα ένα παλιό αγγούρι στο ψυγείο μου και όπως ήταν τους το έδωσα. "Σε καλή μεριά παιδιά!"..Νταξ,το βρίσιμο που έφαγα δεν περιγράφεται. Αλλά υγεία,μωρέ,άμα γαμάς πολύ αυτά παθαίνεις...

. Οι μπλέ φωσφοριζέ μαλακίες WTF????? Καινούργια μόδα είναι πάλι αυτή; Όλη η γαμημένη πλατεία είναι γεμάτη με άκυρους που πετάνε κάτι μπλε λυχνίες με φτερά,με τη βοήθεια ενός λάστιχου. ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!ΤΙ ΤΑ ΓΑΜΩ-ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙΣ; Χθες,τη μία ώρα που άραξα πλατεία,2 φορές παραλίγο να φάω αυτή την πούτσα στο κεφάλι! Θες να κάνεις τη μαλακία σου; ΟΚ,κάνε τη.  Αλλά οι άλλοι τι σου φταίνε; (Χριτς χριτς χριτς..) Ειλικρινά,δεν θες να ξέρεις τι θα σου συνέβαινε άμα μου έκανες καμιά μαλακία με αυτό το πράγμα.

. Οι κάγκουρες  ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΓΚΑΣ;Ε;Ε;ΕΕΕΕΕΕΕΕ;ΚΑΝΕΙΣ;Ε ΤΟΤΕ ΚΟΨΕ ΜΗ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΤΗ ΜΟΥΡΗ Α-ΛΑ-Justin Bieber.Μαζεύονται γύρω από το παγοδρόμιο με το κλασσικό στυλάκι "Γαμώ και δέρνω".(Χριτς χριτς χριτς) Ορισμένοι μπαίνουν και στο παγοδρόμιο και φωνάζουν σαν ζώα,ενώ είναι τόσο FUCKING γιωτόμπαλα που δεν μπορούν να ισορροπίσουν. Αλλά,νταξ κλαιν,εμένα δεν με νοιάζει. Αυτό που με νοιάζει είναι που το τυπικό 14χρονο με την καγκουρίνα από δίπλα που έχει σηκώσει το string πάνω από το παντελόνι σε σκουντάει και σου λέει "Τι με κοιτάς; Όμορφος είμαι;" "Όχι ρε φίλε αλλά ο κώλος της γκόμενάς σου κάτι λέει" (Γειά σου ρε Σηφάκη!) "ΤΙ ΜΟΥ'ΠΕΣ ΡΕ; ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΡΕ!!!!ΘΑ ΒΑΡΑΝΕ ΚΑΙ ΠΑΛΑΜΑΚΙΑ ΟΣΟ ΜΕ ΓΑΜΑΣ ΣΤΟ ΞΥΛΙΚΙ!!!" Ξεφουσκώστε λίγο ρε!Γιορτές έχουμε! (Λέω εγώ τώρα..). Και μην μπαίνετε εκεί που δεν σας παίρνει και μετά ψάχνετε για παρέα! Ότι και να γίνει ένας μεταλλάς έχει αβαντάζ απέναντι σε ένα κάγκουρα.(Χριτς χριτς χριτς) Είναι το νεύρο,είναι, πολλές φορές η παραπάνω μυική δύναμη,είναι το ότι ακόμαι και να τον σκοτώσεις δεν θα σταματήσει να βαράει,είναι πολλά.Πάρτε το χαμπάρι και σταματήστε να μας ζαλίζετε τα αρχίδια.ΤΙ είπες; Ξέρεις καράτε; Μπράβο. Now you shall be awarded with an annon badge of epic lameness!

Τεσπα,τέλος το κράξιμο για σήμερα. Ας μην ξεχνάμε,άλλωστε πως οι γιορτές έχουν και τα καλά τους. Δώρα (μουαχαχαχαχαχα^^) και φυσικά 17 μέρες να ΞΥΝΕΙΣ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΟΥ! =D (Χριτς χριτς χριτς). Καλές γιορτές,warriors.

Φιλάκια στα μούτρα!

xxLampard xx

Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Children of the damned

He's walking like a small child
But watch his eyes burn you away
Black holes in his golden stare
God knows he wants to go home....
Guys,sorry.Ξέρω ότι το'χω παρατήσει πολύ το άθλημα του μπλογκ αλλά δεν προλαβαίνω να κλάσω.
Το θέμα για το οποίο θα μιλήσω σήμερα δεν θα είναι κάτι γενικό και αόριστο όπως τα 
προηγούμενα.Έχει να κάνει με το πως νιώθω τον τελευταίο καιρό εξ' αιτίας πολλών
παραγόντων.Ξυπνάω στις 7 κάθε πρωί,πριν προλάβω να πιω καφέ πρέπει να ξεκινήσω για 
να χάσω 7 ώρες της μέρας μου στο κωλοσχολείο που δεν προσφέρει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ πλέον,
ενώ μετά θα πρέπει να πάω φροντιστήριο για να κάνω απλά αυτά που έπρεπε να έχω ήδη
κάνει τις 7 γαμημένες ώρες που κάθομαι στο κωλοθρανίο,αμίλητος,ακούνητος , χωρίς
ίχνος δημιουργικότητας και πρωτοπορίας μέσα στο μπουρδέλο που οι σχολικοί καθηγητές
ονομάζουν "μάθημα". Πάλι καλά που ήρθαν οι γιορτές να ηρεμήσουμε λίγο.. Και ρωτάω,γαμώτο,
ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ; Γιατί έχουν τόσο παράλογες απαιτήσεις απο εμάς,χωρίς να
τις έχουν από τον ίδιο τους τον εαυτό;Πριν λίγο μια φίλη μου,μου είπε το εξής: 
"Έπρεπε να κάνω μαθήματα από το καλοκαίρι...Ήθελα και ξεκούραση,τρομάρα μου.."....
ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΗΣ!Είναι 16 χρονών και είναι κακό που θέλησε να ξεκουραστεί ένα τρίμηνο
πριν βουτηχτεί πάλι στον λάκκο με τα σκατά!ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ ΔΗΛΑΔΗ! Η όλη φάση
μας έχει καταστήσει ρομπότ με τα κεφάλια κάτω που η μόνη απαίτηση από την τεχνοκρατική
ζωή μας είναι να μπούμε σε μια σχολή και να βγάλουμε κανένα φράγκο. Και αυτό αμφισβητείται
έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα...Και ναι,ίσως μερικοί από εμάς είναι καλοί μαθητές..
Άνθρωποι όμως;Τι άνθρωποι είμαστε;Με ένα σχολείο να παράγει στείρα γνώση και όχι παιδεία
και να μας έχει δημιουργήσει τέτοια αποστροφή στα βιβλία,μην αφήνοντάς μας περιθώριο 
για να αναπνεύσουμε,έχουμε γίνει όλοι σκληροί και επιφανειακοί.Δεν νοιαζόμαστε ακόμα και
αν ο δίπλα μας ψοφήσει και η μοναδική μας ένδειξη προοδευτικότητας,φιλειρηνικότητας και 
αισιοδοξίας είναι να βάλουμε στο Facebook ένα status "Χαμογέλα,είναι τζάμπα!" 
"Χαμογέλα,κάνει καλό!" "Σκάσε ένα χαμόγελο!" "Χαμογέλα ρε μαλακααα!"...ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ!
Αυτό που λές είναι άτοπο! Δεν είναι όλες οι στιγμές χαρές και πανηγύρια..Και το
ψεύτικο χαμόγελό σου κάνει μπαμ από χιλιόμετρα! ...ΣΚΑΤΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ.... Αγαπητή
ελληνική νεολαία,δυστυχώς αποτύχαμε! Αν η μόνη μας επανάσταση είναι το στάτους 
στο fb,ο Μουζουράκης και οι υποκινούμενες πορείες,τότε τι να πω...Μπράβο τσακάλια μου!
Σαν κι αυτούς είστε! Επιφανειακοί και έτοιμοι να ξεπουλήσετε τα πάντα..
Τις προάλλες ένα παιδί με ρώτησε πώς γίνεται να είμαι τόσο σκληρός με τους ανθρώπους
και τόσο ευαίσθητος με τα ζώα...Μάλλον επειδή τα περισσότερα ζώα είναι καλύτερα απο εμάς..
Σε ένα σκύλο βρίσκεις στη στοργή που δεν θα βρεις σε ένα άνθρωπο! Τουλάχιστον ξέρεις
ότι ο σκύλος δεν θα σου παίξει τάπα..... Δν ξέρω καν αν αυτά που λέω έχουν αλληλουχία
μεταξύ τους,είναι σκόρπιες σκέψεις που βασανίζουν το μυαλό μου και που με έχουν ρίξει
απίστευτα ψυχολογικά.. 
Δεν έγραψα για να κλαφτώ σαν τα τυπικά emo του διαδικτύου που "όλα τους πάνε σκατά".
Αντιθέτως,νιώθω ότι είμαι τυχερός που έχω φίλους παιδιά που είναι μετρημένα στα δάχτυλα
και θα έχυναν ένα δάκρυ αν κάτι μου συνέβαινε..Επίσης,σε αντίθεση με πολλούς νέους,
είμαι πλήρως ευτυχισμενος με την οικογένεια μου...Ήταν και είναι πάντα εκεί για μένα..
Και αυτές οι αξίες είναι που με κρατάνε ακόμη ζωντανό...Οι λόγοι που ακόμα ζω και
κάθομαι ετοιμοπόλεμος στις επάλξεις για να αντιμετωπίσω την όλο και σκληρότερη ζωή..
 
He's walking like a dead man
If he had lived he would have crucified us all
Now he's standing on the last step
He thought oblivion well it beckons us all..
 
xxLampardxx 

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Κατηγορίες παικτών DotA

Μετά από πολλά χρόνια εμπειρίας στο συγκεκριμένο παιχνίδι,αποφάσισα κι εγώ να γράψω τα συμπεράσματά μου σχετικά με τα φρούτα που συνάντησα,συναντάω και θα συναντάω για πολύ καιρό ακόμα. No harsh feelings,φυσικά,προς κανένα, μιας κι εγώ ίσως να είμαι ή να ήμουν ένας από αυτους.Δεν ξέρω,εσείς θα μου πείτε. =Ρ

- Ο pro_βληματικός : Συνήθως πρόκειται για άνδρες ηλικίας 16-106 που μάλλον τους βάραγαν στο σχολείο όταν ήταν μικροί και γι αυτό έχουν καταντήσει έτσι.Μέτριοι μαθητές με μοναδικό 20άρι αυτό των Αγγλικών που εξασκούσαν καθημερινώς με διάφορες παπαροΕpic ταινίες και ατελείωτο κάψιμο στο PC ,σκατά στα αθλήματα,περιμένουν τα Net Games για να ξεχωρίσουν. Δεν λέω,είναι καλοί,αλλά πολλές φορές υπάρχει θέματα υπερδιόγκωσης των αρχιδίων σου,ειδικά όταν στο παίζουν παλιές καραβάνες λέγοντας σου "Dagon ston Furion reeee??". Έχουν names που δείχνουν πόσο badass μπορούν να γίνουν πίσω απο μία οθόνη πχ ShadowFlamesgr, BurningInferno, HellBringer,Aragorrn,Frooddo,Gimmllii,Legolasss( Επειδή τα κανονικά ονόματα είναι πιασμένα απο ακόμα πιο καμμένους pro_βληματικούς)

>Ηλικία-16-106 (Το 'παμε και πριν)
>Ύψος 1.85-2.05 (Είναι και ντερέκια...)
>Βάρος 230-231 κιλά (Με τα παπούτσια και τα ρούχα!)
>Αγαπημένο είδος μουσικής : Battle Metal : Turisas,Ensiferum και άλλα τέτοια.

- Ο τουρίστας : Όλοι μας έχουμε συναντήσει κάποιον τέτοιον. Μπαίνει μέχρι να αρχίσει το game και είτε 3 δεύτερα πριν αρχίσει,είτε αμέσως μετά,φεύγει. Συνήθως έχει άκυρα names όπως prochniew,rkiu και τέτοια. Προφανώς σαμποτάρει τα games επειδή ο γκόμενος προτίμησε τη dota αντί γι αυτόν. Dunno.

>Ηλικία : 3-13 (Και πολύ λέω)
>Υψος: 2.50-2.70 (Εκατοστά)
>Βάρος 30-60 κιλά
>Αγαπημένο είδος μουσικής: Δεν νομίζω να ξέρει τι είναι μουσική

-Γαμάο-τάο: ΟΚ εδώ σοβαρευόμαστε. Αλλιώς θα μας γαμήσει τη μάνα! Αλλη δουλειά δεν κάνει ο τυπάς. Από την αναμονή για να ξεκινήσει το game μας δίνει να καταλάβουμε που μπορεί να φτάσει η πρηξαρχιδοσύνη ενός κοινού θνητού. "Host dwstoooooooooooooooo" αν και υπάρχουν ακόμα 2 ανοιχτές θέσεις "Paokara reeeeee!!!!!" ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΡΕ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ!ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΛΕΣ!ΕΝΑ GAME ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ!ΝΑ ΣΕ ΓΑΜΗΣΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩ! Οκ,συγγνώμη,παραφέρθηκα. Δεν έχει ιδέα τι ακριβώς θέλει να φτιάξει,παίρνει σκόρπια items για να καταλάβει μετά ότι έχει feedάρει τόσο πολύ που οι άλλοι τον έχουν περάσει 5 level το λιγότερο ο καθένας! Φυσικά,το leave είναι κάτι φυσικό και επόμενο. Πριν όμως leavάρει τη βλέπει πραγματογνώμονας και αρχίζει και αποδίδει ευθύνες στον Pudge που είναι mid για το tower που σπάσανε οι Sentinel στη δικία του lane! Ή,ακόμη χειρότερα,χώνεται σαν ζώο στην άμυνα των αντιπάλων και μετά φωνάζει σε σένα που ήσουν σε τελείως άλλο Lane και δεν τον βοήθησες! Θα τον δούμε να παίρνει ήρωες όπως Traxex,Barathrum,Lion για να κλέβει Kills,Gondar <= βλέπε αιτιολόγηση πίσω και γενικά Overpowered ήρωες που για να χάσεις όσο τους έχεις πρέπει να σαι uber γιωτόμπαλο. Toυς ξεχωρίζετε από ονόματα τύπου Panos_94,NikolakiZzZ κλπ κλπ κλπ..

>Ηλικία: 12-16
>Ύψος: 1.68-1.83
>Βάρος:  55-70 κιλά
>Αγαπημένο Είδος Μουσικής: Μα φυσικά,τι άλλο; Οικονομόπουλος,Τερζής,Πανταζής,Πετρέλης "Den exw ksanadeiiiii Alleria pio wraia 8a to 8ela poluuuu na kanoume parea!!"

- H Αγάμητη: H κατηγορία αυτή συναντάται ειδικά στα μεταμεσονύχτια games. Πρόκειται για γυναίκες γύρω στα 40 που δεν αξιώθηκαν να βρουν κανένα γκόμενο και να κάνουν κουτσούβελα και ψάχνουν τον έρωτα της ζωής τους στη DotA.Απο skills δεν τα πάνε άσχημα,καθώς έχουν εξασκηθεί,μιας και νομίζουν ότι αυτό τους προσδίδει γοητεία. Παίρνουν συνήθως θηλυκούς Heroes με μεγάλα βυζιά! (Ξέρω ακούγεται αξιοθρήνητο,αλλά έτσι ειναι!!!!!) και μιλάνε πολύ τόσο πρίν το Game όσο και κατά τη διάρκεια. Έχουν ιδιαίτερη πέραση στα λιγούρια(βλ. παρακάτω),ενώ δεν χάνουν ευκαιρία να πετάξουν σεξουαλικό υποννοούμενο "για πλάκα" (ναι μωρή για πλάκα το λέμε τωρα πες ότι γουστάρεις τσαπού από Earth shaker). Συνήθως,συναντώνται με ονόματα όπως CuteOne,TresJolie( και εδώ κολλάει πολύ η φράση του δάσκαλου: Δεν το λένε ζολί,μωρή,ψωλή το λενε!!!!!),Draena,Athene,Artemis και γενικά όλα τα ονόματα των θεών του Ολύμπου.

>Ηλικία: 35-15
>Ύψος: 1.57-1.67 (ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!)
>Βάρος: 45-55 (Τόνους)
>Αγαπημένο Είδος μουσικής: Πάνος Μουζουράκης (Μα φυσικά!), Ευσταθία "Όλααααααα όλα αλλάζουνε και τίποτα δε μένει,κάτα βάθος θέλω να 'μαι και γω γαμημένη" και όλα αυτά τα πουτανοφεμινιστικά κωλοτράγουδα..

-Το λιγούρι: Πρόκειται για μία κατηγορία ντοτιέρηδων που είχε φτάσει στο αποκορύφωμά της  τα πρώτα χρόνια εμφάνισης του παιχνιδιού και τώρα με όλα τα πορνοφόρουμ αρχίζει να εξαφανίζεται και να αφήνει τις αγάμητες παραπονεμένες (κι εμάς ήσυχους). Ούτε Noob,αλλά ούτε pro, κάνει προσεγμένες κινήσεις για να εντυπωσιάσει την αγάμητη που έχει ξεμοναχιάσει στο down lane. Γι αυτό καμιά φορά τα καταφέρνει αρκετά καλά μέσα στο game. Δεν ασχολείται ιδιαίτερα με Γαμάο-ταο και Κάγκουρες (Βλέπε παρακάτω),μιας και έχει βγάλει σπυράκια στα δάχτυλα απο την αγαμία. Τον βλέπουμε με ονόματα GiorgosPap,GiannisKap,GrigorisRap και γενικά συντομογραφίες του ονοματεπωνύμου.

>Ηλικία: 30-50
>Βάρος: 60-80 (Τόνοι)
>Ύψος: 1.70-1.80
>Αγαπημένο είδος μουσικής: Κλαψομούνικα εντεχνάκια που του θυμίζουν την αγαμία που τον δέρνει.

-Κάγκουρας: Μία από τις μεγαλύτερες κατηγορίες στη DotA (και από τις πιο εκνευριστικές),μικρός σε ηλικία και αρκετά Noobάκος προσπαθεί να δείξει ότι ξέρει ενώ δεν ξέρει. Συχνά μπερδεύει τα stats και ρωτάει απο πού να πάρει items. Ζητάει συνεχώς σόλο στο Mid μπας και πάρει κανένα Level πριν φάει το καβλί στο late game και το ευχαριστηθεί(ΟΟΟΟΧΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ!ΔΕ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΣΟΛΟ!ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΘΑ ΡΘΩ ΝΑ ΚΟΛΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΠΛΟΚ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΦΑΕΙ Η ΜΙΡΑΝΑ!ΕΤΣΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΔΕ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΓΑΜΗΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ FEEDΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΝECROLYTE TΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ!GUINSOO EXEI ΒΓΑΛΕΙ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥ!)Ουπς σόρρυ παραφέρθηκα ξανά..Εεεμ...Φυσικά άμα του πεις να πάει σε άλλο lane θα αρχίσει να σου λέει για την παρέα του που έχει στην τάδε άκυρη γειτονιά και που σε δέρνουν με την αριστερή άκρη της 231ης τρίχας του δεξιού τους αρχιδιού και άλλα τέτοια. Μιλάει πάντα με Caps Lock και ανορθόγραφα.("EO A PAO AOUISW"=Θέλω να πάω να κατουρήσω). Σιγά-σιγά βγαίνουν λεξικά Ελληνο-Καγκουρικά και Καγκουρο-Ελληνικά για να καταλαβαινόμαστε βρε αδερφέ! Πιθανά ονόματα: ManosG4,Firfirikos13 εντ σόου ον..

>Ηλικία: Όχι πάνω απο 14
>Ύψος: 1.50-1.60 το πολύ
>Βάρος: 20 άντε 30 κιλά
>Αγαπημένη μουσική: Ladose και Ραψωδό,ποιοτική ραπ θα σου πει,αλλα μην μασήσεις.Συνήθως όσοι το παίζουνε ποιοτικοραπάδες ακούνε Μπουγά και το λοιπό σκυλολόι.

-Το ποζέρι: Εξαπλώνεται παντού..Στα forums,στο facebook, στο WoW τώρα και στη DotA!O λόγος για τους failers που γράφουν σαν παραπληγικά(Ce efaga!Na! Gt dN eIpeC MisS....?..?) ενώ είναι ολόκληροι μαντράχαλοι. Ψάχνουν στο δίκτυο για το πώς να ντύσουν τον ήρωα τους (Μιας και GΑΡ στη DotA δεν υπάρχει..αλλά που θα πάει..με τόσα ποζέρια θα γίιιιιιινει κι αυτο...!!) γι αυτό και καταφέρνουν κάτι ψιλά.Συγκεκριμένη ονομασία δεν υπάρχει αλλά συχνά περιστρέφεται γύρω από ονόματα αγαπημένων τους Pop καλλιτεχνών.

>Ηλικία: 15-18
>Ύψος: 1.67-1.85
>Βάρος: 60-80 κιλά
>Αγαπημένο είδος μουσικής: Εεεεε τι λέμε τωρα...Timberlake,Shakira και δεν την παλεύω!!!!!

- O άπλυτος no-lifer Καλά αυτός ο τυπάς έχει πάρει 2009 συνεχόμενες φορές το ρεκόρ γκίνες σε πρηξαρχιδίαση και λέγεται ότι είναι φαβορί και για το επόμενο! Με όλη του τη ζωή να περιστρέφεται γύρω από το PC και τη μπίχλα να έχει κατακλύσει όλο του το πτώμα..Ουπς! Σώμα ήθελα να πω,ο τυπάς,αν και γαμάτος,ωφείλω να παραδεχτώ,στο είδος του,σε πρήζει με τις συμβουλές και τις μαλακίες του τόσο πολύ που σου ρχεταί να πάρεις το παλαμάρι του Huskar και να του το καρφώσεις στο λαιμό!ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ!ΞΕΡΩ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ!ΣΕ ΓΑΜΑΩ ΧΑ-ΛΑ-ΡΑ!ΣΚΑΣ ΤΩΡΑ??? Συναντάται με ονόματα τύπου Illuminatum,TheSecretCode Και άλλες τέτοιες παπαροντανμπραουνμαλακίες. Ελπίζω να μην το δει,μόνο και μου χακάρει κανενα PC D:

>Hλικία: 20-40(Γύρω στα 40 ψοφάει από τη βρώμα)
>Ύψος: 1.75-1.85
>Βάρος:30-40 κιλά(έχει να φάει από τότε που η μάνα του αποφάσισε να τον θηλάσει)
>Αγαπημένη μουσική: Rammstein φάση που τον κάνει να αισθάνεται και πολύ Badass!!


-Οι Χιώτες: ΑΑΑΑΑΑΑΡΓΚ! Προέρχονται από συνδυασμό δύο από τις παραπάνω κατηγορίες που συνεχώς ζητούν slot ο ένας για τον άλλο!(ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ! ΔΕ ΣΟΥ ΔΙΝΩ SLOT!ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΜΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ!ΘΑ Σ' ΑΡΕΣΕΙ,ΘΑ ΔΕΙΣ!ΤΟΝ ΕΔΩΣΑ ΧΘΕΣ ΣΤΗ ΜΑΝΑ ΣΟΥ,ΣΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΚΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑΝΕ!ΑΜΑ ΞΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ SLOT ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΓΑΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ;ΓΚΕΓΚΕ;) Ουυυπς...Ξανά παραφέρθηκα...Δεν πειράζει,υγεία μωρέ...


Αυτάαααααα λοιπόν...Τσόρρυ αν πρόσβαλλα κανένα,No harsh feelings... Φιλάκια στα μούτρα!

Lampard xx