Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Γιατί;

Είναι πολλά ερωτήματα που  θα βασανίζουν το μυαλό μας όσο τρώμε,γαμάμε,διαβάζουμε Παπαδιαμάντη,χέζουμε κλπ.. And you're glad I'm here να διατυπώσω μερικά από αυτά!

. Οι λουκουμάδες έχουν τρύπες; Οκ ψηλούλη. Πληρώνω 1 ευρώ για ψωμί και παίρνω ψωμί. Πληρώνω 1.30 για σοκολάτα και παίρνω σοκολάτα. Πληρώνω 5 ευρώ για 12 καπότες,παίρνω 12 καπότες. Εσύ τώρα τι είσαι;Μάγκας; Πληρώνω 1 ευρώ για να πάρω λουκουμά και τι παίρνω; Μία τρύπα με λουκουμά γύρω-γύρω. ΨΟΦΑ!

. Τα παλούκια κεφάλαια μπαίνουν πάντα στην αρχή της χρονιάς; Αυτό το φαινόμενο το ζουμε ειδικά οι τεχνολογικοί.Μέχρι το Νοέμβριο μας είχαν γαμήσει με μαλακίες περί διανυσμάτων με φλεγόμενα παπάρια και αριθμό ηλεκτρονίων στο μουνί της γκόμενας και άλλα τέτοια.Φυσικά,ανάθεμα και καταλάβαμε τίποτα.Είχαμε προσαρμογές,είχαμε του πούστη τη διάθεση επειδή ξανάρχισε το σχολείο,είχαμε και τα παλούκια. Αλλά who cares? Αφού βγάλατε,λαμόγια,την ύλη δεν σας νοιάζει τίποτα. Ούτε αν είχαμε φτάσει σε σημείο να μας λέει η γκόμενα προστυχόλογα κι εμείς να της λέμε " Ίσον με πόσο;" μηχανικά.Πάλι καλά που από δω και πέρα το πρόγραμμα περιλαμβάνει ξύσιμο,ξύσιμο και πάλι ξύσιμο.

Υπάρχουν μαλάκες σαν κι ΑΥΤΟΝ^;
Καταλαβαίνω κάθε είδους νοητική καθυστέρηση. Καταλαβαίνω επίσης ότι όταν σε βαράει ακόμα και ο τελευταίος geek στο σχολείο σου,οι καθηγητές σου είναι προκατειλημμένοι μαζί σου εξ'αιτίας της φάτσας σου,γυρνάς σπίτι και βλέπεις τη μάνα σου να γαμιέται doggy style με το σκύλο σου,πιθανόν να έχεις κάποια ψυχολογικά προβλήματα και να θες να τα μοιραστείς.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΑ VIEWS. Δηλαδή, ΟΚ, υπάρχουν 5-10 άτομα στον πλανήτη που είναι πιο ξεφτιλισμένα από αυτόν και τον έχουν κάνει θεό τους. Αλλά τα υπόλοιπα 134.000; Τι διάολο; Θα'χει κάνει πολλά accounts και θα κάνει ένα view από το καθένα.Δεν εξηγείται αλλιώς.

. Οι ταινίες δράσης να είναι τόσο ξενέρωτες; Ωράια.. Είναι λοιπόν ένας πενηντάρης με άσπρα μαλλιά και μπεντενομούσκουλα που δούλευε στο FBI και πήρε σύνταξη,ζει ευτυχισμένος με τη γυναίκα του και τα δύο παιδιά του. Είναι όμως και ένας ψυχάκιας ανταγωνιστής του που πάντα τον ζήλευε,μπουκάρει στο σπίτι του,του πηδάει τη γυναίκα,τη σκοτώνει,σκοτώνει το ένα του παιδί και παίρνει όμηρο το άλλο. Μετά,παίρνει από τον μπουφέ τα cookies με σοκολάτα και φεύγει. Η όλη υπόθεση εκτυλίσσεται γύρω από την προσπάθεια του πρωταγωνιστή να πάρει πίσω το παιδί του και τα cookies. Θα τον δούμε να πηγαίνει σε κακόφημα μπαρ,να μιλάει με σκληρό ύφος σε πουτάνες, να γαμάει την τύπισσα που τον βοήθησε να βρεί πού μένει ο άλλος τυπάς (Σε 'φαγε το πένθος ψηλούληηηηη!!!),να δέχεται τηλεφωνήματα-παγίδες και να του στήνουν ενέδρες τα τσιράκια του αντιπάλου σε απόμερους σταθμούς λεωφορείου,όπου φυσικά αυτός επιβίωνε,γαμώντας τους όλους με το Terminator στυλ του και πάντα με ένα τραυματισμό στο μπράτσο(που περιέθαλπτε η κοπέλα που ανέφερα πριν ενώ αυτός έκανε ηδονικά βογγητά). Όταν λοιπόν έφτανε η στιγμή να αντιμετωπίσει τον αντίπαλο,αυτός του έκανε διάφορα παιχνιδάκια που μας έκαναν να τον μισούμε ακόμα περισσότερο και να δαγκώνουμε το μαξιλάρι από οργή ,λέγοντας "ΨΟΦΑΑΑΑΑΑ ΡΕ ΠΑΛΙΟΚΑΡΙΟΛΗ!!!". Για να φτάσουμε στο τέλος,όπου,μετά από μία βαρβάτη μάχη, ο δικός μας παίρνει πίσω το παιδί του και όσα cookies απέμειναν. ΑΛΛΑ!!!!!!! ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ!!!!ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ;;;;; Τα περισσότερα έργα τελειώνουν είτε με τον κακό να καίγεται ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ  ΓΑΜΩ ΓΑΜΩ ή με ένα απλό πυροβολισμό Η ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΠΙΠΛΗΞΗ! ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑΤΕ!Ο ΚΑΚΟΣ ΔΕΝ ΨΟΦΑΕΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ! ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΣΟΥ ,ΡΕ ΠΑΠΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΝΑ ΠΑΤΑΣ ΤΗ ΜΟΥΡΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΣΟΥ,ΝΑ ΤΟΥ ΣΠΑΣ ΤΗ ΜΥΤΗ,ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΠΑΤΑΣ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΑΝΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ! ΚΙ ΕΣΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ "ΕΞΥΠΝΗ" ΕΠΙΠΛΗΞΗ;;Και δεν με νοιάζει για το μπάσταρδο που πήρες πίσω!Ας το σκότωνε ο άλλος,ας έτρωγε και τα cookies,αλλά εμείς να βλέπαμε λίγο γαμημένο ΞΥΛΙΚΙ! ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ!ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΣΟΥ!ΝΙΩΣΕ!Άμα έρθω και σου γαμήσω τη γυναίκα,δηλαδή,παίζει να μην μου πεις και τίποτα.... Ο άλλος σου έκανε τόσα και εσύ απλά του την είπες....ΓΑΜΩ ΤΟ Hollywood KAI TIΣ ΝΕΡΟΒΡΑΣΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΤΟΥ!

. Δεν έχουμε βγει ακόμα στον δρόμο να πανηγυρίζουμε που έρχονται οι ΜΑΙDEN?????? NAIII ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ!!!ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!!ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!!ΕΕΕΕΕΕΕΡΧΟΟΟΟΟΟΝΤΑΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!! 


xxLampardxx

1 σχόλιο: