Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Children of the damned

He's walking like a small child
But watch his eyes burn you away
Black holes in his golden stare
God knows he wants to go home....
Guys,sorry.Ξέρω ότι το'χω παρατήσει πολύ το άθλημα του μπλογκ αλλά δεν προλαβαίνω να κλάσω.
Το θέμα για το οποίο θα μιλήσω σήμερα δεν θα είναι κάτι γενικό και αόριστο όπως τα 
προηγούμενα.Έχει να κάνει με το πως νιώθω τον τελευταίο καιρό εξ' αιτίας πολλών
παραγόντων.Ξυπνάω στις 7 κάθε πρωί,πριν προλάβω να πιω καφέ πρέπει να ξεκινήσω για 
να χάσω 7 ώρες της μέρας μου στο κωλοσχολείο που δεν προσφέρει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ πλέον,
ενώ μετά θα πρέπει να πάω φροντιστήριο για να κάνω απλά αυτά που έπρεπε να έχω ήδη
κάνει τις 7 γαμημένες ώρες που κάθομαι στο κωλοθρανίο,αμίλητος,ακούνητος , χωρίς
ίχνος δημιουργικότητας και πρωτοπορίας μέσα στο μπουρδέλο που οι σχολικοί καθηγητές
ονομάζουν "μάθημα". Πάλι καλά που ήρθαν οι γιορτές να ηρεμήσουμε λίγο.. Και ρωτάω,γαμώτο,
ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ; Γιατί έχουν τόσο παράλογες απαιτήσεις απο εμάς,χωρίς να
τις έχουν από τον ίδιο τους τον εαυτό;Πριν λίγο μια φίλη μου,μου είπε το εξής: 
"Έπρεπε να κάνω μαθήματα από το καλοκαίρι...Ήθελα και ξεκούραση,τρομάρα μου.."....
ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΗΣ!Είναι 16 χρονών και είναι κακό που θέλησε να ξεκουραστεί ένα τρίμηνο
πριν βουτηχτεί πάλι στον λάκκο με τα σκατά!ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ ΔΗΛΑΔΗ! Η όλη φάση
μας έχει καταστήσει ρομπότ με τα κεφάλια κάτω που η μόνη απαίτηση από την τεχνοκρατική
ζωή μας είναι να μπούμε σε μια σχολή και να βγάλουμε κανένα φράγκο. Και αυτό αμφισβητείται
έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα...Και ναι,ίσως μερικοί από εμάς είναι καλοί μαθητές..
Άνθρωποι όμως;Τι άνθρωποι είμαστε;Με ένα σχολείο να παράγει στείρα γνώση και όχι παιδεία
και να μας έχει δημιουργήσει τέτοια αποστροφή στα βιβλία,μην αφήνοντάς μας περιθώριο 
για να αναπνεύσουμε,έχουμε γίνει όλοι σκληροί και επιφανειακοί.Δεν νοιαζόμαστε ακόμα και
αν ο δίπλα μας ψοφήσει και η μοναδική μας ένδειξη προοδευτικότητας,φιλειρηνικότητας και 
αισιοδοξίας είναι να βάλουμε στο Facebook ένα status "Χαμογέλα,είναι τζάμπα!" 
"Χαμογέλα,κάνει καλό!" "Σκάσε ένα χαμόγελο!" "Χαμογέλα ρε μαλακααα!"...ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ!
Αυτό που λές είναι άτοπο! Δεν είναι όλες οι στιγμές χαρές και πανηγύρια..Και το
ψεύτικο χαμόγελό σου κάνει μπαμ από χιλιόμετρα! ...ΣΚΑΤΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ.... Αγαπητή
ελληνική νεολαία,δυστυχώς αποτύχαμε! Αν η μόνη μας επανάσταση είναι το στάτους 
στο fb,ο Μουζουράκης και οι υποκινούμενες πορείες,τότε τι να πω...Μπράβο τσακάλια μου!
Σαν κι αυτούς είστε! Επιφανειακοί και έτοιμοι να ξεπουλήσετε τα πάντα..
Τις προάλλες ένα παιδί με ρώτησε πώς γίνεται να είμαι τόσο σκληρός με τους ανθρώπους
και τόσο ευαίσθητος με τα ζώα...Μάλλον επειδή τα περισσότερα ζώα είναι καλύτερα απο εμάς..
Σε ένα σκύλο βρίσκεις στη στοργή που δεν θα βρεις σε ένα άνθρωπο! Τουλάχιστον ξέρεις
ότι ο σκύλος δεν θα σου παίξει τάπα..... Δν ξέρω καν αν αυτά που λέω έχουν αλληλουχία
μεταξύ τους,είναι σκόρπιες σκέψεις που βασανίζουν το μυαλό μου και που με έχουν ρίξει
απίστευτα ψυχολογικά.. 
Δεν έγραψα για να κλαφτώ σαν τα τυπικά emo του διαδικτύου που "όλα τους πάνε σκατά".
Αντιθέτως,νιώθω ότι είμαι τυχερός που έχω φίλους παιδιά που είναι μετρημένα στα δάχτυλα
και θα έχυναν ένα δάκρυ αν κάτι μου συνέβαινε..Επίσης,σε αντίθεση με πολλούς νέους,
είμαι πλήρως ευτυχισμενος με την οικογένεια μου...Ήταν και είναι πάντα εκεί για μένα..
Και αυτές οι αξίες είναι που με κρατάνε ακόμη ζωντανό...Οι λόγοι που ακόμα ζω και
κάθομαι ετοιμοπόλεμος στις επάλξεις για να αντιμετωπίσω την όλο και σκληρότερη ζωή..
 
He's walking like a dead man
If he had lived he would have crucified us all
Now he's standing on the last step
He thought oblivion well it beckons us all..
 
xxLampardxx 

1 σχόλιο:

  1. fovero pragmatika!!distixos stis meres mas ola einai apo xeri xamena file m..........alla aksizeina zeis gia ena oneiro ki as eini i fotia t na se kapsei!

    ΑπάντησηΔιαγραφή