Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Κατηγορίες παικτών DotA

Μετά από πολλά χρόνια εμπειρίας στο συγκεκριμένο παιχνίδι,αποφάσισα κι εγώ να γράψω τα συμπεράσματά μου σχετικά με τα φρούτα που συνάντησα,συναντάω και θα συναντάω για πολύ καιρό ακόμα. No harsh feelings,φυσικά,προς κανένα, μιας κι εγώ ίσως να είμαι ή να ήμουν ένας από αυτους.Δεν ξέρω,εσείς θα μου πείτε. =Ρ

- Ο pro_βληματικός : Συνήθως πρόκειται για άνδρες ηλικίας 16-106 που μάλλον τους βάραγαν στο σχολείο όταν ήταν μικροί και γι αυτό έχουν καταντήσει έτσι.Μέτριοι μαθητές με μοναδικό 20άρι αυτό των Αγγλικών που εξασκούσαν καθημερινώς με διάφορες παπαροΕpic ταινίες και ατελείωτο κάψιμο στο PC ,σκατά στα αθλήματα,περιμένουν τα Net Games για να ξεχωρίσουν. Δεν λέω,είναι καλοί,αλλά πολλές φορές υπάρχει θέματα υπερδιόγκωσης των αρχιδίων σου,ειδικά όταν στο παίζουν παλιές καραβάνες λέγοντας σου "Dagon ston Furion reeee??". Έχουν names που δείχνουν πόσο badass μπορούν να γίνουν πίσω απο μία οθόνη πχ ShadowFlamesgr, BurningInferno, HellBringer,Aragorrn,Frooddo,Gimmllii,Legolasss( Επειδή τα κανονικά ονόματα είναι πιασμένα απο ακόμα πιο καμμένους pro_βληματικούς)

>Ηλικία-16-106 (Το 'παμε και πριν)
>Ύψος 1.85-2.05 (Είναι και ντερέκια...)
>Βάρος 230-231 κιλά (Με τα παπούτσια και τα ρούχα!)
>Αγαπημένο είδος μουσικής : Battle Metal : Turisas,Ensiferum και άλλα τέτοια.

- Ο τουρίστας : Όλοι μας έχουμε συναντήσει κάποιον τέτοιον. Μπαίνει μέχρι να αρχίσει το game και είτε 3 δεύτερα πριν αρχίσει,είτε αμέσως μετά,φεύγει. Συνήθως έχει άκυρα names όπως prochniew,rkiu και τέτοια. Προφανώς σαμποτάρει τα games επειδή ο γκόμενος προτίμησε τη dota αντί γι αυτόν. Dunno.

>Ηλικία : 3-13 (Και πολύ λέω)
>Υψος: 2.50-2.70 (Εκατοστά)
>Βάρος 30-60 κιλά
>Αγαπημένο είδος μουσικής: Δεν νομίζω να ξέρει τι είναι μουσική

-Γαμάο-τάο: ΟΚ εδώ σοβαρευόμαστε. Αλλιώς θα μας γαμήσει τη μάνα! Αλλη δουλειά δεν κάνει ο τυπάς. Από την αναμονή για να ξεκινήσει το game μας δίνει να καταλάβουμε που μπορεί να φτάσει η πρηξαρχιδοσύνη ενός κοινού θνητού. "Host dwstoooooooooooooooo" αν και υπάρχουν ακόμα 2 ανοιχτές θέσεις "Paokara reeeeee!!!!!" ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΡΕ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ!ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΛΕΣ!ΕΝΑ GAME ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ!ΝΑ ΣΕ ΓΑΜΗΣΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩ! Οκ,συγγνώμη,παραφέρθηκα. Δεν έχει ιδέα τι ακριβώς θέλει να φτιάξει,παίρνει σκόρπια items για να καταλάβει μετά ότι έχει feedάρει τόσο πολύ που οι άλλοι τον έχουν περάσει 5 level το λιγότερο ο καθένας! Φυσικά,το leave είναι κάτι φυσικό και επόμενο. Πριν όμως leavάρει τη βλέπει πραγματογνώμονας και αρχίζει και αποδίδει ευθύνες στον Pudge που είναι mid για το tower που σπάσανε οι Sentinel στη δικία του lane! Ή,ακόμη χειρότερα,χώνεται σαν ζώο στην άμυνα των αντιπάλων και μετά φωνάζει σε σένα που ήσουν σε τελείως άλλο Lane και δεν τον βοήθησες! Θα τον δούμε να παίρνει ήρωες όπως Traxex,Barathrum,Lion για να κλέβει Kills,Gondar <= βλέπε αιτιολόγηση πίσω και γενικά Overpowered ήρωες που για να χάσεις όσο τους έχεις πρέπει να σαι uber γιωτόμπαλο. Toυς ξεχωρίζετε από ονόματα τύπου Panos_94,NikolakiZzZ κλπ κλπ κλπ..

>Ηλικία: 12-16
>Ύψος: 1.68-1.83
>Βάρος:  55-70 κιλά
>Αγαπημένο Είδος Μουσικής: Μα φυσικά,τι άλλο; Οικονομόπουλος,Τερζής,Πανταζής,Πετρέλης "Den exw ksanadeiiiii Alleria pio wraia 8a to 8ela poluuuu na kanoume parea!!"

- H Αγάμητη: H κατηγορία αυτή συναντάται ειδικά στα μεταμεσονύχτια games. Πρόκειται για γυναίκες γύρω στα 40 που δεν αξιώθηκαν να βρουν κανένα γκόμενο και να κάνουν κουτσούβελα και ψάχνουν τον έρωτα της ζωής τους στη DotA.Απο skills δεν τα πάνε άσχημα,καθώς έχουν εξασκηθεί,μιας και νομίζουν ότι αυτό τους προσδίδει γοητεία. Παίρνουν συνήθως θηλυκούς Heroes με μεγάλα βυζιά! (Ξέρω ακούγεται αξιοθρήνητο,αλλά έτσι ειναι!!!!!) και μιλάνε πολύ τόσο πρίν το Game όσο και κατά τη διάρκεια. Έχουν ιδιαίτερη πέραση στα λιγούρια(βλ. παρακάτω),ενώ δεν χάνουν ευκαιρία να πετάξουν σεξουαλικό υποννοούμενο "για πλάκα" (ναι μωρή για πλάκα το λέμε τωρα πες ότι γουστάρεις τσαπού από Earth shaker). Συνήθως,συναντώνται με ονόματα όπως CuteOne,TresJolie( και εδώ κολλάει πολύ η φράση του δάσκαλου: Δεν το λένε ζολί,μωρή,ψωλή το λενε!!!!!),Draena,Athene,Artemis και γενικά όλα τα ονόματα των θεών του Ολύμπου.

>Ηλικία: 35-15
>Ύψος: 1.57-1.67 (ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!)
>Βάρος: 45-55 (Τόνους)
>Αγαπημένο Είδος μουσικής: Πάνος Μουζουράκης (Μα φυσικά!), Ευσταθία "Όλααααααα όλα αλλάζουνε και τίποτα δε μένει,κάτα βάθος θέλω να 'μαι και γω γαμημένη" και όλα αυτά τα πουτανοφεμινιστικά κωλοτράγουδα..

-Το λιγούρι: Πρόκειται για μία κατηγορία ντοτιέρηδων που είχε φτάσει στο αποκορύφωμά της  τα πρώτα χρόνια εμφάνισης του παιχνιδιού και τώρα με όλα τα πορνοφόρουμ αρχίζει να εξαφανίζεται και να αφήνει τις αγάμητες παραπονεμένες (κι εμάς ήσυχους). Ούτε Noob,αλλά ούτε pro, κάνει προσεγμένες κινήσεις για να εντυπωσιάσει την αγάμητη που έχει ξεμοναχιάσει στο down lane. Γι αυτό καμιά φορά τα καταφέρνει αρκετά καλά μέσα στο game. Δεν ασχολείται ιδιαίτερα με Γαμάο-ταο και Κάγκουρες (Βλέπε παρακάτω),μιας και έχει βγάλει σπυράκια στα δάχτυλα απο την αγαμία. Τον βλέπουμε με ονόματα GiorgosPap,GiannisKap,GrigorisRap και γενικά συντομογραφίες του ονοματεπωνύμου.

>Ηλικία: 30-50
>Βάρος: 60-80 (Τόνοι)
>Ύψος: 1.70-1.80
>Αγαπημένο είδος μουσικής: Κλαψομούνικα εντεχνάκια που του θυμίζουν την αγαμία που τον δέρνει.

-Κάγκουρας: Μία από τις μεγαλύτερες κατηγορίες στη DotA (και από τις πιο εκνευριστικές),μικρός σε ηλικία και αρκετά Noobάκος προσπαθεί να δείξει ότι ξέρει ενώ δεν ξέρει. Συχνά μπερδεύει τα stats και ρωτάει απο πού να πάρει items. Ζητάει συνεχώς σόλο στο Mid μπας και πάρει κανένα Level πριν φάει το καβλί στο late game και το ευχαριστηθεί(ΟΟΟΟΧΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ!ΔΕ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΣΟΛΟ!ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΘΑ ΡΘΩ ΝΑ ΚΟΛΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΠΛΟΚ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΦΑΕΙ Η ΜΙΡΑΝΑ!ΕΤΣΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΔΕ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΓΑΜΗΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ FEEDΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΝECROLYTE TΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ!GUINSOO EXEI ΒΓΑΛΕΙ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥ!)Ουπς σόρρυ παραφέρθηκα ξανά..Εεεμ...Φυσικά άμα του πεις να πάει σε άλλο lane θα αρχίσει να σου λέει για την παρέα του που έχει στην τάδε άκυρη γειτονιά και που σε δέρνουν με την αριστερή άκρη της 231ης τρίχας του δεξιού τους αρχιδιού και άλλα τέτοια. Μιλάει πάντα με Caps Lock και ανορθόγραφα.("EO A PAO AOUISW"=Θέλω να πάω να κατουρήσω). Σιγά-σιγά βγαίνουν λεξικά Ελληνο-Καγκουρικά και Καγκουρο-Ελληνικά για να καταλαβαινόμαστε βρε αδερφέ! Πιθανά ονόματα: ManosG4,Firfirikos13 εντ σόου ον..

>Ηλικία: Όχι πάνω απο 14
>Ύψος: 1.50-1.60 το πολύ
>Βάρος: 20 άντε 30 κιλά
>Αγαπημένη μουσική: Ladose και Ραψωδό,ποιοτική ραπ θα σου πει,αλλα μην μασήσεις.Συνήθως όσοι το παίζουνε ποιοτικοραπάδες ακούνε Μπουγά και το λοιπό σκυλολόι.

-Το ποζέρι: Εξαπλώνεται παντού..Στα forums,στο facebook, στο WoW τώρα και στη DotA!O λόγος για τους failers που γράφουν σαν παραπληγικά(Ce efaga!Na! Gt dN eIpeC MisS....?..?) ενώ είναι ολόκληροι μαντράχαλοι. Ψάχνουν στο δίκτυο για το πώς να ντύσουν τον ήρωα τους (Μιας και GΑΡ στη DotA δεν υπάρχει..αλλά που θα πάει..με τόσα ποζέρια θα γίιιιιιινει κι αυτο...!!) γι αυτό και καταφέρνουν κάτι ψιλά.Συγκεκριμένη ονομασία δεν υπάρχει αλλά συχνά περιστρέφεται γύρω από ονόματα αγαπημένων τους Pop καλλιτεχνών.

>Ηλικία: 15-18
>Ύψος: 1.67-1.85
>Βάρος: 60-80 κιλά
>Αγαπημένο είδος μουσικής: Εεεεε τι λέμε τωρα...Timberlake,Shakira και δεν την παλεύω!!!!!

- O άπλυτος no-lifer Καλά αυτός ο τυπάς έχει πάρει 2009 συνεχόμενες φορές το ρεκόρ γκίνες σε πρηξαρχιδίαση και λέγεται ότι είναι φαβορί και για το επόμενο! Με όλη του τη ζωή να περιστρέφεται γύρω από το PC και τη μπίχλα να έχει κατακλύσει όλο του το πτώμα..Ουπς! Σώμα ήθελα να πω,ο τυπάς,αν και γαμάτος,ωφείλω να παραδεχτώ,στο είδος του,σε πρήζει με τις συμβουλές και τις μαλακίες του τόσο πολύ που σου ρχεταί να πάρεις το παλαμάρι του Huskar και να του το καρφώσεις στο λαιμό!ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ!ΞΕΡΩ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ!ΣΕ ΓΑΜΑΩ ΧΑ-ΛΑ-ΡΑ!ΣΚΑΣ ΤΩΡΑ??? Συναντάται με ονόματα τύπου Illuminatum,TheSecretCode Και άλλες τέτοιες παπαροντανμπραουνμαλακίες. Ελπίζω να μην το δει,μόνο και μου χακάρει κανενα PC D:

>Hλικία: 20-40(Γύρω στα 40 ψοφάει από τη βρώμα)
>Ύψος: 1.75-1.85
>Βάρος:30-40 κιλά(έχει να φάει από τότε που η μάνα του αποφάσισε να τον θηλάσει)
>Αγαπημένη μουσική: Rammstein φάση που τον κάνει να αισθάνεται και πολύ Badass!!


-Οι Χιώτες: ΑΑΑΑΑΑΑΡΓΚ! Προέρχονται από συνδυασμό δύο από τις παραπάνω κατηγορίες που συνεχώς ζητούν slot ο ένας για τον άλλο!(ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ! ΔΕ ΣΟΥ ΔΙΝΩ SLOT!ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΜΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ!ΘΑ Σ' ΑΡΕΣΕΙ,ΘΑ ΔΕΙΣ!ΤΟΝ ΕΔΩΣΑ ΧΘΕΣ ΣΤΗ ΜΑΝΑ ΣΟΥ,ΣΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΚΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑΝΕ!ΑΜΑ ΞΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ SLOT ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΓΑΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ;ΓΚΕΓΚΕ;) Ουυυπς...Ξανά παραφέρθηκα...Δεν πειράζει,υγεία μωρέ...


Αυτάαααααα λοιπόν...Τσόρρυ αν πρόσβαλλα κανένα,No harsh feelings... Φιλάκια στα μούτρα!

Lampard xx

2 σχόλια: